Den Modige Af Gotland, sommarlov & om konsten att skriva på återseende rätt.

Allmänt / Permalink / 0
Stängde ner ATG kontot för säsongen. En del pratar om att det var kallt på Elitloppet. Jag säger att det var bortom Sibirienkallt förutom att Madelene satte en snygg vinnare med nummer 9 FOR PLEASURE AS i V75s avdelning 5. Insats 20 SEK, vinst 148 SEK.
 
I övrigt så var det kallt, kallt men tänk om Royal Fighter vunnit då hade ATG bugat framför mina fötter men nu blev det ju inte så. Men det var trevligt ändå fast att Solvalla år 2015 typ har två kortmaskiner som skall serva ca 30000 personer. Intressant strategi måste jag få säga men nog om trav & Solvalla. Nu är det dags för ett välbehövligt sommarlov från dom.
 
I förra veckan så fick jag väldigt vackra rader skrivet till mig. Till dig käre skribent som vi här i bloggen kan kalla för ” Drottningen av Keno” så kan jag bara återigen säga tack för värmande ord. Blev väldigt glad över dom. Sedan dess så har jag sett att Drottningen av Keno bestämt sig för att starta eget bolag & överge sina Royalistiska förmåner till nya prinsessor som får aspirera på Drottningtiteln så här i Bloggen så byter vi nu namn på dig direkt till ” Den Modige Af Gotland”. Bra kört & stort lycka till.
 
Sunny var på mig igen om att jag inte bloggat på ett tag. Jag sa till honom direkt & frågade vad han har gjort den här veckan som skulle kunnat inspirera mig till att skriva. Det är ju inte direkt så att han har strålat på slutet. Faktum är att det blev tyst på honom & även Soliga Berget som satt bredvid skämdes & förblev tyst. Det är ju så att man börjar undra varför man umgås med grabbarna men på fredag så kommer Just D till Flustret i alla fall så då kan man kan ”glida runt i sina sköna skor” oavsett väder.
 
Följer Frikänd på söndagarna också. Har varit svårbloggat efter dom avsnitten. Försöker lista ut vem som är skyldig & har en teori om vem det är men för att inte sabba något av dramat för eventuella tittare så ligger jag lite lågt med vem jag tror det är. Snygg serie i alla fall, blir lite sugen på att besöka Norge men jag gissar att man får hålla sig på sin kant.
 
Trevlig vecka på er & kom ihåg att det är historierna i livet som berikar en eller i alla fall inte travet.
 
PS Tror att jag i veckan har insett att jag har stavat Arrividerci fel i alla år. Skall visst vara Arrivederci men så är jag ju heller inget annat heller en fejkad Italienare.
 
Forza livet/ Grazie Mille & Arrivederci !
Till top